piątek, 25 lipca 2014

WK 30 - Clash the Colours - DT Polkadoodles

Dzisiaj na blogu Polkadoodles , w nowym wyzwaniu Clash of the Colours królują wcale nie pastelowe , a wręcz bystre i wesołe kolorki. Moja inspiracja jest dosyć żywa, przyznacie, jak na taki temat przystało :) . Użyłam tu fioletowego papieru z  Dolly Daydream Goes East CD , ale  również z tej kolekcji dodałam trochę i różowego, dla podkreślenia kontrastu . W całości skomponowałam to tak jak lubię najbardziej, czyli warstwy, darcia i kwiaty :) . Zapraszam  na nowe wyzwanie, nie bójcie się żywych kolorów i bawcie się dobrze :)


Użyłam również  pomponiki białe z Lemoncraft

Fioletową karteczke posyłam na wyzwania :

Hobby Cutz Challenge #57 - Anything goes
613Create Avenue Create #81 Anything Goes
Use your Stuff #145 - Layers
Card and Scrap Ny udf. # 79 Brug Pang farver
Deep Ocean Challenge  # 82 - "Lot of Layers"


















































A na koniec chciałam dodać, że moja kartka, też fioletowa, ale z żółtym, została wyróżniona w   Skarbnicy Pomysłów !!! wow , dziękuję bardzo :) .



Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

38 komentarzy:

  1. Another lovely card, well done!!! It's really BEAUTIFUL!!!
    Hugsss, Gaby

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra!! i jaka piękna kompozycja!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, this is beautiful!
    Hugs
    Anj
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. This is so gorgeous. Fabulous use of the papers and love the flowers! TFS

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous card Anna. Love the layers and such a pretty flower xx sue xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Gordious card. Love your colours. Thank you for joining us at Card and Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  7. so pretty Anna, I love the layers and your flower arrangement is so lovely!
    have a great weekend!
    hugs xx Cara xx

    OdpowiedzUsuń
  8. This is simply stunning Anna - the colours, the layers, the distressing - perfect! xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastisk flott kort du har laget :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Card and Scrap

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautifully done! Thanks for sharing with 613 Abenue Create.

    OdpowiedzUsuń
  11. This is stunning, love the flowers and the colours.
    Jenny xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Absolutely beautiful Anna. I love all the layers.

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful project.

    Thanks for sharing at Hobbycutz.

    Susan

    OdpowiedzUsuń
  14. super zestawienie kolorków- cudnie ci wyszła!!!:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jula, powiem Ci szczerze, że nie lada wyzwanie sobie sama wyznaczyłam, te zestawienie kolorów, trochę się namordowałam, żeby je trochę wyciszyć :)

      Usuń
  15. Beautiful card.
    Thanks for joining us at card and Scrap.
    DT-Gitte.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gorgeous card Anna, love all the torn paper layers and those flowers look stunning
    Claire xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna paleta i Twoje warstwy,które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. So gorgeous Anna, such striking colours xx

    OdpowiedzUsuń